نجوا موزیک

ساخت وبلاگ

در انتخاب آتلیه عروسی به این نکات توجه کنید

عکس و فیلم عروسی تنها یادگاری از مراسم شیرین ازدواج شما است که تا پایان عمر، همراه شما خواهد بود. از این رو ثبت این خاطرات دل انگیز باید با بهترین کیفیت همراه باشد و چیزی از قلم نیفتد. دغدغه بسیاری از تازه عروس و دامادها، انتخاب یک آتلیه مناسب است که البته حق هم دارند، بهترین تلاش خود را برای یافتن بهترین آتلیه عروسی به کار گیرند. در این شب زیبا، عروس زیباتر از همیشه شده است و داماد بی صبرانه منتظر است تا زندگی مشترک خود را آغاز کند. شیرینی این وصال، با فیلمبرداری مناسب و عکاسی های رمانتیک، بیشتر خواهد شد. برای این که فیلمی زیبا و منحصر به فرد از مراسم عروسیتان داشته باشید، باید به نکاتی در انتخاب آتلیه عروسی و فیلمبردار توجه کنید. در ادامه روش های انتخاب آتلیه عروسی مناسب جهت داشتن فیلمی زیباتر را به شما خواهیم گفت.

پرس و جو از اطرافیان

بهترین راه برای انتخاب آتلیه عروسی مناسب و داشتن یک فیلم منحصر به فرد، پرس و جو از اطرافیان است. عروس و دامادهایی که در اطرافتان هستند را پیدا کنید و از آن ها بخواهید چند مورد از آتلیه هایی که کار حرفه ای انجام می دهند را به شما معرفی کنند. آن ها معمولا چندین آتلیه را می شناسند و گزینه های خوبی را به شما پیشنهاد خواهند داد. بهترین راه تشخیص حرفه ای بودن این آتلیه ها، ملاقات حضوری شما با نماینده آتلیه خواهد بود.

دیدن نمونه کارهای آتلیه ها

برای داشتن یک فیلم عروسی منحصر به فرد باید نمونه کارهای فیلمبردار آتلیه عروسی را ببینید. به این نکته توجه کنید که ممکن است هر آتلیه عروسی چندین فیلمبردار و عکاس داشته باشد و نمونه کارهایی که به شما نشان داده می شود، ممکن است نمونه کارهای یکی از فیلمبرداران حرفه ای آن ها باشد. از این رو اگر از فیلمی خوشتان آمد، حتما نام فیلمبردار آن را بپرسید و از آن ها بخواهید که این فیلمبردار برای مراسم شما حضور داشته باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که هر فیلمبردار و عکاس باید در آن روز، مختص شما باشند و نباید در مراسم های دیگر به طور همزمان حضور داشته باشند. بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران با عجله فیلم و عکس های عروس و داماد را می گیرند چرا که باید به مراسم دیگری در ساعات بعدی بروند.

تجهیزات آتلیه عروسی ها

آتلیه عروسی های مجهز، معمولا کیفیت بالاتری نسبت به آتلیه های ساده تر دارند و فیلم های تهیه شده در این آتلیه ها، ویژه تر از سایر آتلیه ها خواهد بود. این آتلیه ها به تجهیزاتی همچون کرین، هلی شات، استابلایزر و اسلایدر مجهز هستند و فیلم های عروسی را با کیفیت یک فیلم تبلیغاتی زیبا، خواهند ساخت.

داشتن فیلمبردارهای خلاق

یکی دیگر از مواردی که در آتلیه عروسی های حرفه ای به چشم می خورد، وجود فیلمبردارانی است که با ایده های خلاقانه و منحصر به فرد، فیلم عروسی را متفاوت تر از دیگر آتلیه ها می کنند. فیلمبردار خلاق، پیش از گرفتن فیلم عروسی، ایده هایی را در ذهن می پروراند و چندین بار آن ها را در محیط های مختلف تست می کند و سرانجام آن ها را در فیلم عروسی شما به کار می گیرد.

انتخاب باغ و عمارت توسط فیلمبردار

یک آتلیه عروسی خوب، فیلمبردارانی دارد که بهترین باغ ها و عمارت های منطقه را شناسایی کرده اند. فیلم های عروسی دیگر همانند گذشته نیست که داماد با ماشین عروس به دنبال عروس در درب آرایشگاه می رود. در واقع در فیلم های عروسی جدید، عروس و داماد در عمارت های جدا، در حال آماده شدن هستند تا یکدیگر را ملاقات کنند. انتخاب عمارت های شیک و زیبا، تاثیر چشمگیری در زیبا شدن فیلم عروسیتان خواهد داشت. باغی که عروس و داماد در آن قدم می زنند نیز، از دیگر مواردی است که باید فیلمبردار به آن توجه کند. مثلا هنگامی که با هلی شات فیلمبرداری می کند، باید مراقب چشم انداز محیط باشد و پیش از رفتن به آن مکان، اطلاعات کافی درباره اطراف باغ داشته باشد. وجود یک ساختمان نامناسب و خرابه، تاثیری منفی در فیلم عروسی ایجاد خواهد کرد.

ادیت سریع فیلم

اتلیه عروسی خوب، آتلیه ای است که مشتری خود را پیگیری کند و در کمترین زمان، فیلم عروسی آن ها را ادیت کند. متاسفانه بسیاری از آتلیه ها به محض دریافت هزینه فیلم ها، ادیت فیلم عروس و داماد را به تعویق می اندازند و حتی یک بار هم کل فیلم عروسی را نگاه نمی کنند و تنها با عجله، قسمت هایی از آن را ادیت می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند. آتلیه عروسی خوب، فیلم عروسی را در کمترین زمان ادیت می کند و قطعا برای ساخت هر کلیپ، زمان زیادی را صرف می کند. در این آتلیه عروسی ها، کیفیت حرف اول را می زند و هیچ گاه فدای کمیت و بی حوصلگی پرسنل آن ها نخواهد شد.

منبع : http:///fKyiw

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 131 تاريخ : ساعت:

هر آنچه درباره قرص ماشين ظرفشويي لازم است بدانيد

در اينجا براي خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارک قرص ماشين ظرفشوييبا کمترين قيمت کمک مي کنيم و به نحوه استفاده و نگهداري صحيح آن خواهيم پرداخت

 

امروزه قرص ماشين ظرفشويي يکي از پرکاربردترين و پرفروش ترين محصولات شوينده در دنيا محسوب مي شود به همين خاطر دانستن اطلاعات کافي و لازم براي نگهداري و خريد قرص ماشين ظرفشويي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، به همين دليل ما در اين مقاله سعي داريم به شما در خريد قرص ماشين ظرفشويي اصل و انتخاب بهترين مارک قرص ماشين ظرفشويي کمک کنيم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداري صحيح قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت.

همانطور که اشاره کرديم بسياري از افراد در هنگام خريد اين محصول کاربردي به موارد زير فکر مي کنند که در هر قسمت ما به سؤالات شما در اين باره پاسخ خواهيم داد:

  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي و بهترين مارک اين محصول کدام برند است؟
  • کدام مارک قرص براي برند ماشين ظرفشويي من مناسب است؟
  • قرص هاي ظرفشويي اصل را چطور تشخيص دهيم؟
  • نحوه نگهداري اين محصولات چگونه است؟
  • بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارک ظرفشويي شما، چه برندي است؟
  • آيا انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي نصف مي شوند؟ ژل يا قرص ظرفشويي؟

 

اين سؤالات و نکات ريز ديگر درباره اين شوينده ظرف را در اينجا مطالعه فرماييد تا بتوانيد بهترين خريد و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشيد.

اگر قصد خريد قرص ماشين ظرفشويي فينيش و يا فيري را داريد مي توانيد اين محصول را به قيمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد چراکه يک فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم خانگي و مواد شوينده مرتبط مي باشد، شما مي توانيد با کليک کردن بر روي «قرص ماشين ظرفشويي» وارد صفحه مورد نظر شويد و قيمت ها را مقايسه کنيد دقت داشته باشيد که تمام محصولات با تضمين اصل بودن و بهترين قيمت مي باشد.

بهترين مارک قرص ماشين ظرفشويي را بشناسيد

پيش از هر چيز لازم به ذکر است که انواع قرص ظرفشويي داراي تکنولوژي کاملاً منحصربه‌فرد است و همين عامل باعث شده است که نام برندهاي محدودي که به عنوان بهترين توليدکنندگان هستند به گوش ما بخورد به همين دليل دو کمپاني بزرگ و معتبر در دنيا به نام هاي فينيش و فيري توانسته اند تا بيش از 90 درصد از بازار دنيا را به دست بگيرند هر دو کمپاني توليد کننده تخصصي شوينده ظروف در دنيا مي باشند به همين دليل نيز امروزه کمتر کسي را پيدا مي کنيد که نام اين دو کمپاني را نشنيده باشد. در ادامه به اختصار به قابليت ها و اشاره اي به بيشينه کار و عملکرد اين دو مارک قرص ظرفشويي خواهيم پرداخت:

قرص ماشين ظرفشويي فينيش

فينيش «Finish»که يکي از بزرگترين کمپاني هاي توليد قرص ظرفشويي در دنياست که از سال 1953 فعاليت خود را آغاز کرده يعني بالاي 60 سال است که در زمينه توليد مواد شوينده سابقه اي درخشان را براي خود رقم زده است و اکنون انواع محصولات فينيش ازجمله قرص ماشين ظرفشويي فينيش در بالاي 40 کشور دنيا در حال عرضه مي باشد. اين کمپاني انواع قرص ظرفشويي خود را از کامل‌ترين نوع هاي کوانتوم در بسته بندي هاي گوناگون توليد مي کند که قرص هاي اين برند معتبر علاوه بر شويندگي بسيار قوي و بي نقص داراي ويژگي هايي بدين شرح است:

حاوي جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوي نمک (کم کننده ميزان سختي آب و جلوگيري از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقي ماندن رسوبات آهکي در ظرفشويي به منظور کمک در طول عمر دستگاه و کيفيت شستشو)

همانطور که اشاره کرديم شما مي توانيد قرص فينيش کوانتوم را به عنوان تکميل ترين قرص در دنيا با خيالي آسوده از کيفيت و شستشويي بي نقص تهيه فرماييد.

قرص ماشين ظرفشويي فيري

شرکت پروکتر اند گمبل که يک برند آمريکايي است از سال 1837 توليدات بسيار حرفه اي را به صورت جهاني ارائه مي کند و بالاي يک و نيم قرن است که در حال فعاليت مي باشد؛ از قرص ماشين ظرفشويي تا ژيلت، هد اند شولدرز و بسياري از محصولات ديگر مي تواند را مي توان به عنوان توليدات کم نظير اين کمپاني ابر قدرت نام برد و درواقع در کمتر خانه اي ردي از اين کمپاني به چشم نمي خورد، شايد جالب باشد که بدانيد روزانه سه ميليارد نفر در روز با محصولات پي اند جي سروکار دارند، قدرت روز افزون اين کمپاني و توليدات حرفه اي آن باعث شده است که اين برند معتبر به يکي از تاپ برندها در دنيا تبديل شود. قرص ماشين ظرفشويي فيري که در اين کمپاني معتبر توليد شده در ليست بهترين قرص هاي ماشين ظرفشويي قرار داد که با داشتن کامل‌ترين عملکرد مي تواند شستشويي بي نقص را براي شما به ارمغان آورد. از شويندگي قدرتمند اين محصول گرفته تا جلا دهنگي، ضد رسوب بودن و تضمين سلامت ظرفشويي شما باعث شده است که در دهه هاي طولاني اين قرص به عنوان پرفروش ترين و حرفه اي ترين قرص ماشين ظرفشويي در کل دنيا عرضه گردد. مدل هاي پلاتينيوم، جار از توليدات و دسته بندي هاي انواع محصولات اين کمپاني است که هريک کاملترين عملکرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشين ظرفشويي اصل

همانطور که گفتيم انواع قرص هاي ماشين ظرفشويي داراي تکنولوژي خاص و پيچيده اي در توليد است و اين امر باعث شده کمتر کمپاني اي بتواند در چرخه پررقابت و حرفه اي توليد اين نوع از محصول بماند و توليد اين محصول را بر عهده بگيرد از طرفي ديگر همين پيچيدگي فناوري توليد باعث شده تا نگراني گونه هاي تقلبي به حداقل برسد پس شما مي توانيد با مشاهده ظاهري کاملاً مشخص به خريد قرص ظرفشويي اصل خود بپردازيد.

نکته مهم: گاه افراد ترکيدن قرص ها و يا چسبيدن قرص ها به يکديگر را دليل تقلبي بودن قرص ها مي دانند اما به طور قطع بايد بگوييم که اين موارد هيچ ارتباطي با اصل نبودن قرص هاي شما ندارد و تنها به روش نگهداري نادرست شما بر مي گردد که در ادامه به توضيح اين مطلب خواهيم پرداخت.

نحوه نگهداري صحيح انواع قرص ماشين ظرفشويي

براي آنکه بتوانيد سلامت قرص ظرفشويي خود را حفظ کنيد تا باکيفيت توليد اوليه خود، کار شستشوي ظروف را انجام دهد، توجه به چند نکته مهم داراي اهميت است چراکه عددم توجه به عامل هايي ساده در نحوه نگهداري قرص ماشين ظرفشويي به صورت جدي به کاهش کيفيت عملکردي آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسي کوتاهي از شايع ترين مواد خواهيم پرداخت اما پيش از هر چيز توجه کنيد که شما بايد اين محصول را در جاي خشک و خنک نگهداري کنيد.

دلايل چسبيدن قرص هاي ماشين ظرفشويي به يکديگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشويي در فضاهاي خشک و همچنين قرار دادن آن ها در فضاهاي گرم باعث چسبيدن قرص ها به يکديگر خواهد شد پس براي نگه داشتن کيفيت توليد محصول خريداري شده خود به اين امر توجه فرماييد.

دليل ترکيدن قرص هاي ظرفشويي

گذاشتن قرص هاي ظرفشويي در فضاهاي سرد باعث ترکيدن آن ها خواهد شد، وقتي سخن از جاي خنک است پس نگهداري تعادل دمايي را فراموش نکنيد چراکه سرماي زياد باعث ترکيدن قرص ها خواهد شد. شما مي توانيد انواع قرص ماشين ظرفشويي فينيش و فيري را با ضمانت اصل بودن زير قيمت بازار از فروشگاه اينترنتي 20 بخر تهيه نماييد.

 

بهترين قرص ماشين ظرفشويي براي مارک دستگاه ظرفشويي شما

بسياري از افراد پيش از خريد اين محصول، به اين مورد فکر مي کنند که کدام مارک قرص ماشين ظرفشويي را بخرم تا سازگاري بيشتري با برند ظرفشويي من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند که برخي از نصاب هاي ماشين ظرفشويي نيز با دادن پيشنهاد اوليه خود درباره برند خريداري قرص ظرفشويي، اين باور غلط را در ذهن افراد جاي مي‌گذارند که براي مارک ظرفشويي من، برند مناسب قرص تنها، مارکي خاص است اما به زباني ساده بگوييم فرقي نمي کند برند دستگاه شما بوش، ميله، سامسونگ، ال جي يا هر مارک ديگر باشد، استفاده از هر برند معتبري مانند انواع قرص هاي فينيش يا فيري بدون شک مي تواند بهترين انتخاب‌هاي شما باشد چراکه کمپاني هاي قدرتمندي همچون فيري و فينيش که هريک ساليان طولاني در حال توليد بهترين هاي اين محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با کمپاني هاي قدرتمند توليد دستگاه هاي ظرفشويي قرصي تماماً سازگار با تمام برندهاي معتبر دنيا توليد کنند پس شما مي توانيد بر اساس نياز، سليقه و حتي عادت خريد خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خيالي آسوده خريد نماييد.

جديدترين قرص هاي ماشين ظرفشويي؛ نصف نمي شوند

همانطور که گفتيم کاملترين و جديدترين قرص هاي ظرفشويي از برندهاي معتبر از مدل هاي کوانتوم، جار، پلاتينيوم  و ... تماماً داراي پوسته اي ژله اي قابل حل در آب هستند که همين امر باعث مي شود که شما نتوانيد اين قرص ها را نصف کنيد پس فرق نمي کند که چه حجمي از ظرف در ظرفشويي شما وجود دارد يا دستگاه کوچکي در منزل از مدل هاي روميزي داريد و يا مبله، استفاده از انواع قرص ماشين ظرفشويي جديد تنها به صورت کامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اينجا اين سؤال پيش مي آيد که اگر لازم نبود که يک قرص ظرفشويي کامل را استفاده کنم، چه کار کنم؟

 

درباره اين مطلب کاملاً حق با شماست، گاهي شما تنها نيمي از دستگاه خود را پر کرده ايد و از آنجايي که هر قرص کامل براي يک دستگاه مبله کامل تهيه و توليد شده، به دنبال ره حلي در ذهن خود براي صرفه جويي در مصرف قرص هاي خود در اين زمان خواهيد بود. در پاسخ به شما بايد بگوييم که انواع ژل ظرفشويي راه حل شماست تا بتوانيد در اين هنگام به ميزان لازم و مورد احتياج خود و بر اساس تعداد ظروف کثيف مايع شوينده را به دستگاهتان اضافه کنيد تا به مرور نيز به ميزان قابل توجهي در مصرف تعداد قرص ظرفشويي خود نيز کمک کنيد.

در آخر به شما پيشنهاد مي کنيم به مطلب بسيار جالب در ويکي پديا با نام Dishwasher detergent مراجعه کنيد و آن را نيز مطالعه نماييد خواندن آن خالي از لطف نيست.

منبع:

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 180 تاريخ : ساعت:

انواع ویزاهای کانادا و شرایط آنها

ویزای توریستی کانادا

اگر فرد متقاضی ویزای کانادا قصد دارد با اهداف گردشگری وارد خاک این کشور شود باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام نماید. گردشگر با این ویزا می تواند حداکثر به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشد.

  • انواع ویزای موقت کانادا بر اساس تعداد ورود و خروج به این کشور

با ویزای یک بار ورود و یا چند بار ورود تنها اجازه اقامت ۶ ماهه در کشور کانادا را خواهید داشت و پس از آن موظف هستید این کشور را ترک نمایید و یا مجددا برای ویزا اقدام کنید.

-ویزای یک بار ورود کانادا (single): این ویزا امکان ورود به کشور کانادا را فقط برای یک بار به شما می دهد. و در صورت خروج از کشور باید برای ورود مجدد به این کشور دوباره درخواست ویزا بدهید.

-ویزای چند بار ورود به کانادا (multiple) : این ویزا به شما اجازه می دهد که تا زمان معتبر بودن آن چند بار وارد کشور کانادا شوید. توصیه می شود ویزای توریستی کانادا را تا جای ممکن به صورت ویزای مولتی (Canada Multiple Visa) دریافت نمایید. البته این ویزا در ایران با نام هایی مثل ویزای ۵ ساله کانادا شناخته می شود. افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند می توانند حداکثر ۵ سال و یا تا زمان پایان اعتبار پاسپورت خود (هر کدام که زود تر موعد آن برسد) ، بدون هیچ محدودیتی وارد خاک کانادا شوند و هر بار تا مدت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. بعد از سپری شدن این ۶ ماه نیز به این علت که اعتبار این ویزا ۶ ماهه است باید از کشور خارج شده (حداقل به مدت ۶ ساعت) و دوباره به کشور بازگردند تا اقامت آنها برای ۶ ماه دیگر بلامانع گردد.

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا، در واقع یک نوع ویزای توریستی ویژه برای والدین و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ فردی که در کانادا اقامت دائم دارد، محسوب می شود. یعنی به بیانی دیگر دعوت کننده باید فرزند و یا نوه متقاضی باشد.

در قوانین سوپر ویزای کانادا برای دعوت کننده شرایط خاصی نظر گرفته شده است. برای مثال حداقل حقوق پایه دعوت کننده در کانادا نباید از ۲۴۰۰۰ دلار در سال کمتر باشد؛ همچنین دعوت کننده باید بیمه خدمات درمانی متقاضی را حداقل برای یک سال از داخل خاک کانادا پرداخت نماید. البته دعوت شونده هم نیازمند نامه تاییده پزشک معتمد سفارت از سلامتی وی پیش از ورود به کانادا است تا از هزینه‌ های درمانی تحمیلی به دولت کانادا جلوگیری شود. این ویزا از نوع چند بار ورود است و دارندگان آن می توانند به ازای هر بار ورود به کشور حداکثر تا ۲ سال در کشور کانادا اقامت داشته باشند. البته اعتبار این ویزا ۱۰ ساله است اما به دلیل اعتبار ۵ ساله پاسپورت در ایران مدت اعتبار آن ۵ سال حساب خواهد شد.بعد از اتمام اعتبار پاسپورت متقاضی نیازی به اقدام مجدد برای ویزا نیست بلکه فقط کافی است برچسب سوپر ویزا بر روی پاسپورت جدید الصاق ‌شود.

منبع : سایت wisa

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 171 تاريخ : ساعت:

دربند

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 168 تاريخ : ساعت:

ریش تراش چرخشی بهتر است یا فویلی

ریش تراش چرخشی یا فویلی کدام‌یک را انتخاب کنیم؟ این موضوع بسته به خود شما و شرایطی از قبیل نوع پوست و ساختار صورت، فواصل زمانی اصلاح و چند نکته‌ی دیگر دارد که همگی را در این مقاله خواهید خواند. با شیک فام همراه باشید.

ساختار و طرز کار ریش تراش فویلی و چرخشی چگونه است؟

آیا می‌دانید آقایانی که به اصلاح صورت عادت دارند؛ پنج تا شش ماه از عمر خود را صرف اصلاح صورتشان می‌کنند؟! از سوی دیگر، سرعت، سهولت و سلامت پوست آقایان از انتخاب ریش تراش فویلی یا چرخشی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

بد نیست بررسی‌مان را در مورد این موضوع از تاریخچه‌ی پیدایش ماشین ریش‌تراش شروع کنیم. تاریخچه‌ی این ابزار ضروری حاکی از آن است که در سال 1923 فردی به نام «جئیکوب شئیک»  (Jacob Schick) یک ماشین ریش تراش فویلی ساخت که تیغه‌ها در داخل آن به عقب و جلو حرکت می‌کردند.   

در اواسط سال 1965 شرکت «فیلیپس» ماشین ریش تراش چرخشی را تولید کرد که از آغاز، دارای سه دیسکِ گردان بود. البته توجه داشته باشید که ماشین ریش تراش چرخشی برای این‌که شیک‌تر دیده شود مسافت بسیاری پیموده و تغییر و تحول زیادی توسط سازندگانش پیدا کرده است.

ریش تراش فویلی چیست؟

یک ماشین ریش تراش فویلی عمل اصلاح موی صورت را از طریق نوسان یا حرکت روبه‌جلو و عقبِ تیغه‌هایی از پشت ورقه‌های فلزی سوراخ‌دار انجام می‌دهد. بخشی از این سیستم، موها را بلند و به سمت تیغه‌ها هدایت می‌کند تا عمل اصلاح انجام شود.

طرز اصلاح با ماشین ریش تراش فویلی با ریش تراش چرخشی متفاوت است. باید ماشین ریش تراش فویلی  را از بالا به پایین و از چپ به راست  حرکت دهید و از حرکت چرخشی با آن خودداری کنید.

یک ماشین ریش تراش فویلی می‌تواند از یک تا چهار پنج تیغ داشته باشد. هم‌چنین برخی از ماشین‌های ریش تراش فویلی دارای سرِ متحرک (فنری) هستند. وظیفه‌ی این سرِ فنری، ایجاد فشار مناسب بر روی پوست صورت برای اصلاح مناسب‌تر است.

فلز فویلی در این نوع از ریش‌تراش‌ها اهمیت زیادی دارد  در ریش‌تراش‌های براون سوراخ‌هایی به شکل لانه‌زنبوری تعبیه شده‌اند که هیچ مویی نمی‌تواند از چنگ آن‌ها فرار کند و مو از هر جهتی که روییده باشد در آن سوراخ‌ها گیر می‌کند.هم‌چنین در ماشین‌های ریش‌تراش پاناسونیک (در مدل‌های بالا) نوعی رول،  برای عدم ایجاد حساسیت در پوست به ‌کار رفته است. در مقابل این دو بِرند، فیلیپس نیز اقدام به پوشش سریِ برخی از مدل‌های خود با ذرات ریزی کرده که معتقد است حساسیت پوست را کاهش می‌دهند.

ریش تراش چرخشی چیست؟

مکانیسم این نوع از ماشین ریش تراش بر کارِ تیغه‌هایی گرد و دارای انعطاف قرار دارد. ماشین ریش تراش چرخشی، مو را با تیغه‌های خود بلند کرده و آن را می‌تراشد.

در ادامه‌ی بررسی  تفاوت ریش تراش فویلی و دوار (چرخشی)، باید طرز کار و ویژگی‌های ریش تراش دوار را نیز بدانیم.

در ریش تراش چرخشی برای قطع موها تیغه‌های سه‌گانه‌ای وجود دارند که با سرعت بسیار زیادی می‌چرخند.

برای اصلاح با این نوع از ریش‌تراش، بهتر است آن را در جهت حرکت عقربه‌های ساعت بر روی صورتِ خودتان بچرخانید.

منبع : https://sites.google.com/site/macanmusic2019/rish

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 226 تاريخ : ساعت:

معرفی تعدادی از بهترین لوازم شخصی برقی

 

خرید اتو مو بابلیس  ST387E

اگر شما موهایی با قد کوتاه تا متوسط دارید و به دنبال وسیله ای برای تقویت و صاف کردن آن می گردید که بتواند به راحتی در چند حرکت موهای شما را نرم کند و با موهای شما سازگار باشد، پس محصول اتو مو بابلیس  ST387E دقیقا مناسب شماست. کفی های تقویت کننده اتو مو بابلیس  ST387E 24*120 میلی متری آن با پوششی از سرامیک الماس به طور یکنواخت گرما را توزیع می کنند و با موهای شما مهربان هستند. همچنین تکنولوژی یونیک در این محصول یون های منفی را در موها توزیع می کند و هر رشته از آن را پوشش می دهد. شارژ الکتریکی مو بسیار کاهش می یابد. دستگاه اتو مو بابلیس  ST387E هم برای موهای خشک و هم موهای مرطوب شما مناسب است و به موها آسیب نمی رساند. برای کسانی که موهای کوتاه تا متوسطی دارند و به دنبال محصولی برای تقویت و استحکام موهای خود در چند حرکت میگردید که با موهای شما سازگار باشد؟ پس محصول اتو مو بابلیسST387E hair straightener iPro 235  دقیقا مناسب شماست

ویژگی های محصول اتو مو بابلیس  ST387E :

  • پوشش حرفه ای از سرامیک الماس
  • تکنولوژی درجه حرارت: گرمای فوری و دمای ثابت
  • تکنولوژی یونیک برای موهای آسیب دیده و براق
  • 6 درجه ی مختلف حرارت
  • کفی های تقویت کننده ی  24*120 میلی متری   
  • مرطوب و خشک
  • نمایشگر ال ای دی
  • تشک محافظ حرارت
  • قفل حمل و نقل
  • سیم چرخان

برس حرارتی های حرفه ای

برس حرارتیFast Hair Straightener Brush یا برس سریع، وسیله‌ای جایگزین سشوار است که استفاده از آن هم سرعت بیش‌تر و هم ریسک بسیار کم‌تری از نظر وارد آمدن آسیب به ریشه‌های مو دارد. هر مقدار که دندانه‌های بیرون آمده از صفحه ی‌ سرامیکی برس حرارتی بهتر طراحی شده باشند، ریشه‌های مو از حرارت و رسیدن آسیب مصون‌تر خواهند بود. چنین دندانه‌هایی معمولاً در اطراف برس حراتی نیز وجود دارند تا از آسیب رسیدن به دست کاربر برس جلوگیری شود.

ارگونومیک بودن دسته‌ی برس حرارتی نیز باعث کنترل راحت‌تر و سرعت عمل بیش تر در هنگام استفاده از آن خواهد شد. ما در فروشگاه اینترنتی شیک فام با انتخاب واجد شرایط ترین برس‌های حراتی  و اتو مو حرفه ای از برندهای محبوبی مانند: پرومکس - جمی – مک استایلر و سایونا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با حفظ ایمنی، در زمانی معادلِ یک دهمِ سشوار زدن، موهای زیبایتان را خشک کرده و حالت دلخواهتان رابه آن بدهید. انتخاب با شماست!

 

اپیلیدی براون bruan سری 9 (Silk Epil 9 ) مدل 961e

اپیلیدی براون مدل 961e سریع‌ترین و دقیق‌ترین اپیلاتور برند Braun است. Silk 961e حتی کوتاه‌ترین موها را نادیده نمی‌گیرد. روزی که از این اپیلیدی استفاده می‌کنید تا 4 هفته بعد نیازی به آن نخواهید داشت وتا آن زمان از پوستی صاف ولطیف لذت ببرید.

ریمل خنک‌کننده سیلک اپیل 9 به‌طور قابل‌توجهی پوست بدن شمارا صاف وابریشمی می‌کند. اپیلیدی براون 61e9 دارای سری مناسب برای نقاط حساس بدن است.

 

جدیدترین وسیله جانبی اپلیدی براون سری 9  پد ماساژ دهنده عمیق است که استفاده از آن گردش خون رابه میزان قابل‌توجهی بهبودمی بخشدوظاهرپوست رابهترمی کند.وبرس های جدید عمل لایه‌برداری راهم انجام می‌دهند و 6 برابر موثرترازاسکراب دستی عمل می‌کنند.

استفاده از فنّاوری MicroGrip که موجب می‌شود به‌وسیله 40 تیچر، ریزترین موها را از بین برده و باعث شفافیت آن شده وپوست بدن تا 4 هفته صاف ولطیف باقی بماند.

وجود برس لایه‌بردار عمیق که باعملکردبالا و به شکل مثلثی منحصر به فردوتکنولوژی صوتی پوستی لطیف رابه ارمغان می آورد.

پوست رابه آرامی وایجاداحساسی بی‌نظیر صاف ابریشمی می‌کند. Silk 961 برای پوست‌های حساس یک انتخاب ایده آل است.

پدماساژعمیق: تاثیرآن عمیق ترازبرس معمولی است و موجب بهبودظاهرپوست وبهترشدن گردش خون خواهد شد.

اپیلیدی براون (braun) سری 9 مدل 961e امکان تنظیم شخصی را به کاربر می‌دهد.

براون 961e نسبت به فیلیپس BRE 640/650 بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد.

برش موی بیشتربایک حرکت برای سرعت بخشیدن به اصلاح

لذت بردن از پوستی ماندگار طی 4 هفته

اپیلیدی براون سری 9 موهای بدن را 4 برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن 0.5 میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (braun ) مدل 961e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت 0.5 میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا 4 هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  961eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.<

نجوا موزیک...
ما را در سایت نجوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سودا najvamusicc بازدید : 196 تاريخ : ساعت: